دانلود جدیدترین ترانه های روز ایران از خوانندگان معروف

دانلود آهنگ های جدید ایرانی از معروفترین خوانندهای فارسی زبان

دانلود جدیدترین ترانه های روز ایران از خوانندگان معروف

دانلود آهنگ های جدید ایرانی از معروفترین خوانندهای فارسی زبان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر ۲

دانلود آهنگ جدید از بهنام بانی به نام قرص قمر ۲

Download New Music Behnam Bani Ghorse Ghamar 2

دانلود ترانه شاد “جان جان” از بهنام بانی که به قرص قمر دو معروف است

ترانه: کارن موسوی ، موزیک و تنظیم: حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ قرص قمر ۲ بهنام بانی

شیدا شدم و پیدا شده عشقت تو دل مستم

یک دل که نه صد دل من به تو دلبستم عاشقت هستم

جان جان تو شدی لیلی این خونه

جان جان با تو دل صد تای مجنونه

جان جان دوتا همزادیم و دیوونه

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم

جان جان من خودم صد تای فرهادم

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم

بده به همه آخه من دوست دارم

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم

تو یه نفری آخه من دوست دارم

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم

بده به همه آخه من دوست دارم

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم

تو یه نفری آخه من دوست دارم

جان جان تو شدی لیلی این خونه

جان جان با تو دل صد تای مجنونه

جان جان دوتا همزادیم و دیوونه

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم

جان جان من خودم صد تای فرهادم

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم

بهنام بانی قرص قمر دو (۲)

همچنین بهنام بانی درباره این ترانه شاد خود در پیج اورجینال خود افزود:

behnambani
Verified
خداروشکر که “ قرص قمر۲ “ رو اینقدر دوست داشتید و ممنونم از استقبال همیشگی ‌و ‌بینظیرتون❤️💙🎤💣🎼🔥
(تو کنسرت ارومیه و اصفهان با اینکه ۲۴ و ۴۸ ساعت از پخش موزیک قرص قمر۲ میگذشت اما فوقالعاده بود انرژی و استقبال و همخونی❤️🔥💣🎤💙🎼امیدوارم که سالها باهاش خاطرات شاد بسازید،و‌تو‌کنسرتها میترکونیم‌کنار هممثل همیشه☝️)
کنسرتهای بهمن ماه:
۲۲بهمن جزیره کیش
۲۳ بهمن بندرعباس
۲۵ بهمن لاهیجان
(منتظر ویدیوها و دابسمش های شاد و‌خلاقانتون هستم با قرص قمر۲🎥❤️🕺🏻) hamedbaradaran@
karenmousavi1@
reza.empera.photography@ 📷
ansel_collection@ 🥼

#behnambani #ghorseghamar2 #first #album #new #music #release

موزیک قرص قمر اصلی (برای دانلود کلیک کنید)

 
 
 
  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • tarane Malekzadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی