دانلود جدیدترین ترانه های روز ایران از خوانندگان معروف

دانلود آهنگ های جدید ایرانی از معروفترین خوانندهای فارسی زبان

دانلود جدیدترین ترانه های روز ایران از خوانندگان معروف

دانلود آهنگ های جدید ایرانی از معروفترین خوانندهای فارسی زبان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آصف آریا ساعت شنی

Music Asef Aria Saate Sheni

دانلود آهنگ جدید از آصف آریا به نام ساعت شنی

Download New Music Asef Aria Saate Sheni

دانلود ترانه دلی و احساسی یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ ساعت شنی آصف آریا

اومدم باز لب دریا تک و تنها به یادت به یادت

جاتو به هیشکی ندادم توی قلبم دلم میخوادت دلم میخوادت

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نوبد اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نوبد اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

مینویسم اسمتو باز روی شنای ساحل من هنوز دیوونتم نیای نمیشم عاشق

از تو به دریا میگم از تو به موجا میگم به خدا داد میزنم اسمتو هرجا میگم

اسمتو هرجا میگم

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نوبد اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نوبد اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

آصف آریا ساعت شنی

 
 
 
 
 
 

 

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • tarane Malekzadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی